Case study

STIHL

Profil klienta:

Grupa STIHL projektuje, produkuje i sprzedaje urządzenia mechaniczne dla leśnictwa, rolnictwa, a także pielęgnacji krajobrazu i budownictwa oraz dla wymagających konsumentów.

STIHL produkuje na całym świecie w siedmiu krajach: Niemczech, USA, Brazylii, Szwajcarii, Austrii, Chinach i na Filipinach. Od 1971 roku STIHL jest najlepiej sprzedającą się na całym świecie marką pił łańcuchowych. Firma została założona w 1926 roku i ma swoją siedzibę w Waiblingen niedaleko Stuttgartu.

Cel

Rozwój, wdrożenie i wsparcie globalnego portalu zakupowego B2B – nowoczesnej aplikacji internetowej, dostępnej dla partnerów biznesowych na całym świecie przez całą dobę.

Wymagania i wyzwania dla FIS

Globalny system B2B – Indywidualny rozwój systemu sprzedażowego dla handlowców firmy STIHL na całym świecie.

Korzyści dla Klienta

  • Sprzedawcy mają łatwy i szybki dostęp do wszystkich niezbędnych danych i dokumentów
  • Zautomatyzowane procesy obsługi posprzedażowej
  • Przejrzystość i identyfikowalność cyklu życia każdego produktu
  • Klienci końcowi mogą korzystać z lepszej obsługi ze strony wyspecjalizowanych sprzedawców

Formularz kontaktowy

Patrycja Pałus

Office Administrative Assistant

Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego

Download

Damit der Download erfolgen kann, geben Sie bitte hier Ihren Namen und Ihre E-Mail Adresse ein.

Unternehmensinformationen herunterladen (PDF)

Damit der Download erfolgen kann, geben Sie bitte hier Ihren Namen und Ihre E-Mail Adresse ein.

Grenzüberschreitendes Unterstützungskonzept

Damit der Download erfolgen kann, geben Sie bitte hier Ihren Namen und Ihre E-Mail Adresse ein