Case study

STIHL

Profil klienta:

Grupa STIHL projektuje, produkuje i sprzedaje urządzenia mechaniczne dla leśnictwa, rolnictwa, a także pielęgnacji krajobrazu i budownictwa oraz dla wymagających konsumentów.

STIHL produkuje na całym świecie w siedmiu krajach: Niemczech, USA, Brazylii, Szwajcarii, Austrii, Chinach i na Filipinach. Od 1971 roku STIHL jest najlepiej sprzedającą się na całym świecie marką pił łańcuchowych. Firma została założona w 1926 roku i ma swoją siedzibę w Waiblingen niedaleko Stuttgartu.

Cel

Rozwój, wdrożenie i wsparcie globalnego portalu zakupowego B2B – nowoczesnej aplikacji internetowej, dostępnej dla partnerów biznesowych na całym świecie przez całą dobę.

Wymagania i wyzwania dla FIS

Globalny system B2B – Indywidualny rozwój systemu sprzedażowego dla handlowców firmy STIHL na całym świecie.

Korzyści dla Klienta

  • Sprzedawcy mają łatwy i szybki dostęp do wszystkich niezbędnych danych i dokumentów
  • Zautomatyzowane procesy obsługi posprzedażowej
  • Przejrzystość i identyfikowalność cyklu życia każdego produktu
  • Klienci końcowi mogą korzystać z lepszej obsługi ze strony wyspecjalizowanych sprzedawców

Formularz kontaktowy

Patrycja Pałus

Office Administrative Assistant

Zapraszam do kontaktu telefonicznego lub mailowego